Univ.-Prof. Dr. Vladimir Wakounig erhält den Staatspreis der Republik Slowenien

Wir gratulieren herzlichst zu dieser hohen Auszeichnung!

Univ.-Prof. Dr. Vladimir Wakounig wurde am 4. Oktober 2018 mit dem Staatspreis der Republik Slowenien für seine außerordentlichen Leistungen auf dem Gebiet des Bildungswesens im Bereich des Minderheitenschulwesens ausgezeichnet. Seine Verdienste spiegeln sich auch in seiner facheinschlägigen Tätigkeit als Lehrbeauftragter und Kooperationspartner in Projekten und Forschungsaktivitäten am Institut für Mehrsprachigkeit und Interkultureller Bildung der Pädagogischen Hochschule Kärnten wider.

Wir gratulieren herzlichst zur Auszeichnung!

Univerzitetni profesor dr. Vladimir Wakounig prejemnik državne nagrade Republike Slovenije

Zelo nas veseli, da je gospod univ. prof. dr. Vladimir Wakounig 4. 10. 2018 za svoje izredne dosežke na področju izobraževanja na območju manjšinskega šolstva prejel državno nagrado Republike Slovenije. Njegove zasluge se kažejo tudi pri njegovih strokovnih dejavnostih kot predavatelj in sodelavec pri različnih projektih in znanstvenih raziskavah na inštitutu za večjezičnost in medkulturno izobraževanje Pedagoške visoke šole na Koroškem. Za prejeto nagrado mu prisrčno in iskreno čestitamo!

Fotokennung Foto/Slika Franc Wakounig